Kısaca Dinkal
Kurulduğu 1976 yılından bu yana müşteri ihtiyaç ve beklentilerini başarıyla karşılayan Dinkal Sigorta Acenteliği A.Ş., ayrıcalıklı hizmet anlayışı ile sigorta sektörünün tercih edilen aracı şirketleri arasında yer almaktadır. Tüm sigorta branşlarında hizmet verebilme potansiyeline sahip olan Dinkal Sigorta, sektörde çalışmakta olduğu 25 sigorta ve emeklilik şirketinin fiyat ve teminatlarını karşılaştırmalı olarak sunma ve yorumlama becerisiyle müşterilerine büyük bir avantaj sağlamaktadır.

Dinkal, bireysel müşterilere yönelik sağlık, kasko, trafik ve konut paket gibi klasik sigorta poliçelerini sunarken, kurumsal müşterileri için de ticari ve sınai risklerine özel olarak hazırladığı riziko ve poliçe değerlendirme raporu ile geniş kapsamlı yangın, mühendislik, sorumluluk poliçeleri, nakliyat, kâr kaybı poliçeleri sunabilmektedir.

Bununla birlikte ticari alacak (kredi), yönetici sorumluluk, kefalet sigortası, ürün sorumluluk, inşaat (CAR) ve Montaj (EAR) gibi uzmanlık ve tecrübe gerektiren özel riskleri içeren poliçeler konusunda da sigorta programlarının hazırlanmasını sağlamakta ve danışmanlık hizmetlerini vermektedir.

Söz konusu poliçeler kapsamında, Türkiye’nin büyük enerji santrallerinin proje aşamasından başlayarak işletme sürecini de içeren risklerinin yanı sıra, dünya devi kimya tesisleri ve spesifik faaliyet alanlarında hizmet veren Türkiye’nin önde gelen firmalarına ait tesislerinin sigorta programları Dinkal’ın risk portföyünde yer almaktadır.

Müşteriye özel hizmet anlayışı
Dinkal, müşterilerinin mevcut ve gelecekteki başarılarını korumak amacıyla, her müşterisine kendi sektörüne özel, yaratıcı çözümler tasarlar. Bu sayede alışılagelmiş sigorta paketlerinin ötesinde çözümler sunan Dinkal, ek avantajlarla hizmetlerini daha da cazip hale getirir. Sigorta şirketleriyle ilgili gelişmeleri de sürekli izleyen Dinkal, mevcut poliçeleri günceller ve risklerle ilgili gerekli değişimlerin poliçelere yansıtılmasını sağlamaktadır. Güncel sektörel bilgileri de, dijital ortamda sahip olduğu web siteleri aracılığı ile tüm sigortalılarına aktarmaktadır. Dinkal Sigorta ”sigortaküpü” markası ile dijital platformda müşterilerine özel hizmet sunma konusunda daha hızlı, çözüm odaklı ve geniş yelpazede hizmet vermektedir.

Dinkal’ın yüksek müşteri memnuniyeti ilkesiyle verdiği hizmetler aşağıdaki gibidir:

Danışmanlık: Dinkal, köklü birikimini ve sağlam altyapısını sigorta kapsamına giren her alanda danışmanlık hizmeti vererek müşterileriyle paylaşır.

Risk Analizi ve Yönetimi: Dinkal, kurumlarda yaşanabilecek maddi kayıpların en aza indirilmesinde önem taşıyan sigortalanabilir risklerin belirlenmesi ve sigorta şirketlerine doğru şekilde tanıtılması konusunda hizmet verir. Sigorta teminat koşullarınızı iyileştirmek, operasyonel risklerinizin azaltılması için çözümler üretmek ve şirket varlıklarınızın emniyeti için kişiye özel çözümler oluşturmak için risk analizleri geliştirmekte ve uygulamaktadır

Poliçe Yönetimi: Çalışmakta olduğu 25 sigorta şirketi vasıtasıyla müşterilerine sunduğu ürün çeşitliliğini artıran Dinkal, kurumlara ve bireylere özel avantajlar sağlayan çözümleriyle de dikkat çeker. Şirket, mevcut poliçe ve teminat yapısının incelenmesi, olası eksik ve/veya fazla teminatların belirlenmesi konularındaki çalışmaları müşterileri adına üstlenerek risklerini minimize etmek adına farklı alternatifler de sunar.

Hasar Yönetimi: Herhangi bir hasar halinde bireyin ya da kurumun kaybının tam olarak karşılanabilmesi için riskin başlangıçta doğru bir biçimde tanımlanmış olması gerekir. Sigorta ve risk yönetim modeli çerçevesinde Dinkal, hangi hasarın hangi teminat içine gireceğini ve hangi koşullarda ödeneceğini belirler ve bu doğrultuda bir hasar prosedürü hazırlar.

Dinkal müşteri portföyünü geliştirmeye devam etmektedir.
Sigorta sektörünün önde gelen aracı firmaları arasında yer alan Dinkal, 15.000 i aşan müşteri adedi ile sektördeki bu konumunu sağlamlaştırmıştır. Şirket, gelecek yıllarda da sürdürülebilir bir büyüme performansını gerçekleştirmeyi planlamaktadır.

Zorlu rekabet koşulları içeren bir sektör olan sigortacılıkta başarılı performansını sürdüren Dinkal, organizasyon yapısını düzenleyerek donanımlı ve yetkin çalışanlardan oluşan kadrosunu genişletmektedir.

Gelecekte de büyümeye devam
Türk sigorta sektöründe faaliyet gösteren sigorta şirketlerinin, son yıllarda risk seçimi ve fiyatlandırması konusunda seçici bir davranış sergiledikleri gözlemlenmektedir. Özellikle kurumsal bazda risk yönetiminin geçmişe oranla çok daha fazla önem kazanacağı bu dönemde, sigorta hizmetlerindeki birikim ve uzmanlığın müşteri açısından değeri artacaktır.

Genelde yoğun rekabetin yaşandığı bir sektör olan sigorta sektörü, tüm bu gelişmeler ışığında gelecek yıllarda da rekabet anlamında hareketli olacaktır. Bu öngörüler çerçevesinde Dinkal, stratejik hedefleri doğrultusunda istikrarlı ve hızlı büyümesine devam edecektir. Genişleyen müşteri portföyü için yarattığı özel çözümlerle sektörün diğer şirketleri arasında fark yaratan Dinkal, hizmet kalitesini yükseltmek amacıyla ekibini daha da güçlendirmeyi planlamaktadır.

Sigorta sektöründe bilinen ve gücü hissedilen bir kurumsal marka olmak hedefini benimseyen Şirket, bu hedefe ulaşma yolunda, yenilikçi yaklaşımları ve etkin müşteri yönetimi sayesinde başarıyla ilerlemektedir.

Adres: Miralay Şefik Bey Sokak No:11 K:2-3 Gümüşsuyu-Taksim 34437 İstanbul
Tel: 0212 393 01 11
Fax: 0212 393 00 11
E-mail: dinkal@dinkalsigorta.com.tr